Od osnivanja, kompanija “Galeb” kontinurano usavršava svoje poslovanje, uvodi inovacije u proizvodne procese, organizuje obuke za zaposlene, uvek otvorena za nove metode koje će doneti bolja rešenja za unapređenje poslovanja. Takav jedan primer je i implementacija kaizen filozofije u proizvodne procese kompanije.

Kaizen je japanska fizlozofija kontinuiranog unapređenja poslovanja, čiji su osnovni principi da se prave manja, trenutna poboljšanja u procesima i standardima radnog mesta, a nakon određenog vremena, ta poboljšanja postaju sve očiglednija, što vodi ka boljim radnim uslovima, većem stepenu bezbednosti, većoj efikasnosti i većem profitu. Ne zahteva dodatna finansijska ulaganja, već se oslanja na sopstvene snage svakog pojedinca.

Poboljšanja nisu jednokratna, već konstantna preispitivanja procesa sa ciljem da se pronađu što kvalitetnija rešenja, a u tome učestvuju svi zaposleni. Reč je o sveukupnom kulturnom obrascu ponašanja koji može da se uvede u sve sfere društva.